Α.Τριανταφυλλίδης προς Υπουργείο Παιδείας: “Δώστε νόημα και αξία στη θεατρική αγωγή – Δημιουργήστε μόνιμες οργανικές θέσεις θεατρολόγων”.

Συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης του Βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη προς την Υπουργό Παιδείας με θέμα: «Άμεση θέσπιση οργανικών θέσεων του κλάδου εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής ΠΕ91».

Ακολουθεί ο σύνδεσμος της συζήτησης :

ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ: Σας ευχαριστώ κύριε Πρόεδρε.

Κυρία Υπουργέ, «Οὒτοι συνέχθειν, ἀλλά συμφιλεῖν ἔφυν» λέει η Αντιγόνη στο στίχο 523 στο οικουμενικό έργο του Σοφοκλή απαντώντας στον Κρέοντα. Η Αντιγόνη-αγάπη, συμφιλίωση, συνεννόηση απέναντι στον Κρέοντα-κράτος, στεγνή και στυγνή εξουσία. Ομιλούμε για το θέατρο την προβολή, δηλαδή, της στάσης ζωής, ανθρωπιάς και ευαισθησίας και αυτό το οποίο καλούμαστε να επιβεβαιώσουμε για άλλη μια φορά σε μια αρνητική συγκυρία για το θέατρο και τους ανθρώπους του στην εκπαιδευτική πράξη, είναι ότι υπάρχω και υπάρχουμε όταν μοιράζουμε και μοιραζόμαστε συναισθήματα, αλληλεγγύη, ανθρωπιά και ευαισθησία. Γιατί το θέατρο μας κάνει καλύτερους ανθρώπους.

Κυρία Υπουργέ, κυρία Μακρή, αυτό σας ζητώ να μοιραστούμε με την την ερώτησή μου, την έγνοια, τη φροντίδα, τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις των θεατρολόγων καθηγητών ΠΕ 91, που με τις βαλίτσες στο χέρι, όπως λένε οι ίδιοι, έχετε λάβει τις επιστολές τους από τη Θεσσαλονίκη, από την Ημαθία, από όλες τις περιοχές της Ελλάδος, είναι εδώ και είκοσι και είκοσι πέντε χρόνια σε καθεστώς ομηρίας μέσω της διαδικασίας της αναπλήρωσης.

Είναι αυτοί οι άνθρωποι που οικοδομούν μέσα στο σχολείο όχι το τείχος της ανοσίας, αλλά το τείχος αντίστασης στο μίσος, τον εκβαρβαρισμό, την επιθετικότητα, τον εκμαυλισμό, τον ρατσισμό, τη βία υπέρ της ανεκτικότητας και της διαφορετικότητας.

Η ίδια η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού τονίζει πως το παιδί έχει το δικαίωμα της ελευθερίας έκφρασης. Το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την ελευθερία της αναζήτησης, της λήψης και διάδοσης πληροφοριών και ιδεών οποιουδήποτε είδους ανεξαρτήτως συνόρων υπό μορφή προφορική, γραπτή, καλλιτεχνική ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο, σύμφωνα με το άρθρο 13 της Διεθνούς Συμβάσεως για τα Δικαιώματα του Παιδιού.

Για αυτό και απαντούμε ευθέως στο ερώτημα γιατί, λοιπόν, χρειάζεται το θέατρο στο σχολείο. Και στην ερώτηση αυτή απαντούν οι ίδιοι με την αγαπημένη ερώτηση που ακούμε συχνά από τα στόματα των μαθητών και των μαθητριών μας: «Κυρία, κύριε, τι θα παίξουμε σήμερα;» Μιλάμε για το δημοτικό, γιατί αν έχουμε μια απάντηση να δώσουμε είναι ότι συνδιαλεγόμαστε με τη βασική ανάγκη των παιδιών, το παιχνίδι, εκεί όπου δεν τους κρίνουν, δεν τους αξιολογούν, δεν τους λένε σωστό ή λάθος. Μαθαίνουν να μοιράζονται.

Γιατί, κυρία, δεν θα έχουμε θέατρο; Γιατί, κυρία, έχουμε μόνο μια φορά την εβδομάδα;» Και οι ίδιοι ρωτούν, απαντώντας στα παιδιά: «Γιατί αντιμετωπιζόμαστε ως οι πληβείοι του εκπαιδευτικού συστήματος;  Γιατί δεν τυγχάνουμε μιας πιο αξιοπρεπούς συμπεριφοράς; Γιατί δεν δημιουργούνται οργανικές θέσεις για τα τόσες χιλιάδες κενά που υπάρχουν; Ενενήντα είναι μόνο στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Και οι ανάγκες για να καλυφθούν είναι περίπου χίλιες, χίλιοι θεατρολόγοι.

Και πρέπει να πω εδώ, -καθώς ολοκληρώνω και σας ευχαριστώ, κύριε Αθανασίου, για την ανοχή σας- γιατί μιλάμε για τις ψυχές των μικρών παιδιών ότι δεν έτυχε. Είναι συστηματική η διαδικασία.

Στις 8.12.2020 καταθέσαμε τριάντα δύο Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ τη συγκεκριμένη ερώτηση, στις 24 Μαρτίου επιστολή των θεατρολόγων ως αναφορά στο εθνικό μας Κοινοβούλιο. Συγκεκριμένα, στις 7 Ιουνίου κατέθεσα την επίκαιρη ερώτηση, που τώρα το Κοινοβούλιο μας δίνει τη δυνατότητα να την εκφράσουμε και στις 8 ήταν το άρθρο 4 στο νομοσχέδιο για την τηλεργασία, που με το άρθρο 4 συστήνετε αυτές τις οργανικές θέσεις.

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Και εδώ πρέπει να πούμε –και με αυτό κλείνω, κύριε Πρόεδρε….

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χαράλαμπος Αθανασίου): Ναι, αλλά έχετε πάει στα πέντε λεπτά. Αντί δύο λεπτά πήγατε στα πέντε.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ: …ότι οι συγκεκριμένες θέσεις δεν είναι η απάντηση. Ψίχουλα χαρακτηρίζονται αυτές οι διακόσιες εβδομήντα μία και εβδομήντα έξι θέσεις, γιατί αποτελούν εσωτερική διευθέτηση των ήδη υπαρχόντων καθηγητών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Σας ευχαριστώ και θα επανέλθω στη δευτερολογία.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χαράλαμπος Αθανασίου): Κυρία Υπουργέ, έχετε τον λόγο.

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Ευχαριστώ πολύ, κύριε Πρόεδρε.

Όταν ξεκινήσατε με «Αντιγόνη», κύριε συνάδελφε, νόμιζα ότι σας προκάλεσε το ερέθισμα η προηγούμενη συζήτηση έτσι όπως τοποθετηθήκατε.

Θα μου επιτρέψετε, λοιπόν, πριν απαντήσω, που θα απαντήσω ευθέως στο ερώτημά σας, να κάνω και μια γενική αναφορά για την πολιτική μας για να αντιληφθείτε τις μεταρρυθμίσεις, στις οποίες έχουμε προβεί, γιατί, όπως ξέρετε πολύ καλά, υπήρξαν προφανείς αντιξοότητες που επέφερε η υγειονομική κρίση και αυτές έπληξαν, βεβαίως και την εκπαιδευτική διαδικασία. Παρόλα αυτά εμείς παραμείναμε στον στόχο μας να υλοποιήσουμε μεταρρυθμίσεις και να αναβαθμιστεί ποιοτικά το δημόσιο σχολείο μετά την εφαρμογή τους.

Σας λέω ενδεικτικά εμβληματικές δράσεις που υλοποιήσαμε: Η δίχρονη προσχολική αγωγή, τα εργαστήρια δεξιοτήτων σε νηπιαγωγεία, δημοτικά και γυμνάσια όλης της χώρας, οι δραστηριότητες στα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, η ενισχυτική διδασκαλία στη δευτεροβάθμια, οι υποστηρικτικές δομές εκπαίδευσης, η ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και προσφυγόπαιδων στη σχετική διαδικασία, η εξειδικευμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη για την ένταξη μαθητών και μαθητριών με αναπηρία, η υποστήριξη σχολείων από ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, η εξ αποστάσεως επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας.

Αναβαθμίσαμε και συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε ψηφιακά το δημόσιο σχολείο και το σχολικό δίκτυο και μέσα σε λίγους μήνες εντάχθηκαν περίπου ενάμισι εκατομμύριο εκπαιδευτικοί μαθητές και μαθήτριες από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια και τη διά βίου μάθηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, την οποία μετασχημάτισαν για το παρόν και το μέλλον καταρρίπτοντας στερεότυπα και γκρεμίζοντας στεγανά.

Οι μόνιμοι διορισμοί, στους οποίους αναφέρεστε εξειδικεύοντας για τις οργανικές θέσεις του κλάδου εκπαιδευτικών θεατρικής αγωγής, είναι κύριος πυλώνας της πολιτικής του Υπουργείου μας και κυρίαρχο στοιχείο του προγραμματισμού μας.

Έχουν προβλεφθεί πιστώσεις για διορισμό δέκα χιλιάδων πεντακοσίων μόνιμων εκπαιδευτικών για τη γενική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έτσι, ενισχύεται το δημόσιο σχολείο με ανθρώπινο δυναμικό, στηρίζεται η μαθησιακή διαδικασία και παρέχουμε σε δασκάλους και μαθητές τη σταθερότητα, την προοπτική και τη δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης.

Στους μόνιμους διορισμούς που καλύπτουν σημαντικές ανάγκες του εκπαιδευτικού μας συστήματος προστίθενται και οι τεσσερισήμισι χιλιάδες διορισμοί στην ειδική αγωγή που υλοποιήθηκαν το 2020, που ήταν οι πρώτοι στη χώρα στον ευαίσθητο αυτό χώρο.

Στόχος μας, λοιπόν, είναι η όσο το δυνατόν συντομότερη πραγματοποίηση των διορισμών και η τοποθέτηση των εκπαιδευτικών μας πριν από την έναρξη του σχολικού έτους για την πληρέστερη στελέχωση των σχολικών μονάδων, πράγμα που έγινε και την προηγούμενη χρονιά.

Έρχομαι, λοιπόν, στο ερώτημά σας και σας απαντώ ότι ψηφίστηκε τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στον ν. 4807/2021, όπου στο άρθρο 55 με τίτλο «Ρυθμίσεις για οργανικές θέσεις σε κλάδους του εκπαιδευτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» ορίζεται ότι, πρώτον, συστήνονται πλέον των υφισταμένων επτακόσιες είκοσι μία οργανικές θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων θέσεων από τη δευτεροβάθμια σε διάφορους κλάδους, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι κλάδοι και οι ειδικότητες ΠΕ Καλλιτεχνικών με τριακόσιες πέντε θέσεις, ΠΕ 71.1 Μουσικής Επιστήμης με ογδόντα εννέα θέσεις, ΠΕ 91.1 Θεατρικών Σπουδών με εκατόν εβδομήντα μία θέσεις, ΠΕ 91 Δραματικής Τέχνης με δεκαπέντε θέσεις.

Σύμφωνα με τις περιπτώσεις β΄ και γ΄ του ιδίου ως άνω άρθρου, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων οι θέσεις αυτές κατανέμονται άπαξ σε διευθύνσεις εκπαίδευσης ανά περιοχή μετάθεσης και σχολικές μονάδες. Οι οργανικές θέσεις κατά κλάδο και ειδικότητα που συστήνονται κατανέμονται και διατίθενται για την οριστική τοποθέτηση εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και την εξέταση εμπρόθεσμων αιτήσεων μετάθεσης του σχολικού έτους 2020-2021 που δεν ικανοποιήθηκαν ως προς την επιλογή. Και οι οργανικές θέσεις που απομένουν κενές μετά την εξέταση των αιτήσεων μετάθεσης διατίθενται για διορισμό.

Θα επανέλθω και στη δευτερολογία.

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χαράλαμπος Αθανασίου): Και εγώ ευχαριστώ.

Ορίστε, κύριε Τριανταφυλλίδη, έχετε τον λόγο για τη δευτερολογία σας.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ: Θα καταθέσω στα Πρακτικά, κυρία Υπουργέ, την επιστολή που έστειλαν εκατόν πενήντα πέντε θεατρολόγοι, την ανοιχτή επιστολή του Πανελλήνιου Συλλόγου Θεατρολόγων, καθώς και του Συλλόγου Αποφοίτων του Τμήματος Θεάτρου, Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ.

Κυρία Υπουργέ, είχατε υποσχεθεί -και είστε δυο χρόνια Κυβέρνηση- να επαναφέρετε το μάθημα στην Πέμπτη και Έκτη Δημοτικού –και δεν το κάνατε αυτό- το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής που διδάσκεται από τους άριστα συγκροτημένους και για το συγκεκριμένο ad hoc μάθημα της Θεατρικής Αγωγής ΠΕ 91 και όχι ως δεύτερη ανάθεση από δασκάλους για να συμπληρώσουν το ωράριό τους. Έτσι, δεν δίνεται βάθος, σημασία, νόημα και αξία στο μάθημα του θεάτρου, δηλαδή τα παιδιά να μάθουν στη συλλογικότητα, να μάθουν να μοιράζονται ρόλους, να μάθουν να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους, να μάθουν αυτή τη διαδικασία, το ότι υπάρχω από τη στιγμή που μοιράζομαι πράγματα, συναισθήματα, καταστάσεις, την αλήθεια, το ψέμα, το μίσος, θετικά, αρνητικά.

Αυτή είναι η ουσία και η δύναμη του θεάτρου που δημιουργήθηκε σε αυτή τη χώρα πριν από δύο χιλιάδες εξακόσια χρόνια. Και για αυτήν, ούτε για τη Ζέττα Μακρή, ούτε για τον Αλέξανδρο Τριανταφυλλίδη, ούτε για τον κ. Αθανασίου είναι γνωστή η Ελλάδα σε όλη την οικουμένη. Τον Σοφοκλή, τον Ευριπίδη, τον Αισχύλο τον γνωρίζει όλη η υφήλιος. Και αυτό το μάθημα, αντί να το έχουμε το πρώτο μάθημα εντός της διδακτικής εκπαιδευτικής διαδικασίας, τι το έχουμε κάνει ακριβώς;

(Στο σημείο αυτό κτυπάει το κουδούνι λήξης του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Σας ζητώ, δεν αντιπαρατίθεμαι, κυρία Μακρή, ήρθα με διάθεση και λόγω του προτέρου ακαδημαϊκού βίου -φιλόλογος με ειδικότητα Θεατρολογία- ουσιαστικά να συμβάλλω. Δημιουργήστε οργανικές θέσεις! Δημιουργήστε και δώστε ισοκατανομή! Δημιουργήστε και δώστε ώθηση! Δεν μπορείτε να έχετε ως περιφερόμενα μπουλούκια τους θεατρολόγους να αλλάζουν έξι σχολεία, να αλλάζουν πενήντα έως εξακόσια παιδιά, για να διδάξουν αυτό το μάθημα των μαθημάτων που υπάρχει στο φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα και δεν υπάρχει με την αξία και τη σημασία που πρέπει στο δικό μας, τη χώρα που γέννησε τη θεατρική πράξη και το θέατρο.

Έτσι, λοιπόν, αντί να το κάνετε αυτό, όπως είχατε υποσχεθεί, στην περίπτωση που υποθέσουμε ότι ήταν λάθος εκείνη η επιλογή, να φύγει δηλαδή από την Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού, τι κάνατε;

(Στο σημείο αυτό κτυπάει επανειλημμένα το κουδούνι λήξεως του χρόνου ομιλίας του κυρίου Βουλευτή)

Καταργήσατε το συγκεκριμένο μάθημα και στην Α΄ Λυκείου. Γιατί; Δημιουργήστε αυτό που σας προτείνουν οι ίδιοι, δηλαδή έναν ισχυρό πυλώνα -κοιτάξτε με, κυρία Μακρή!-, τον τρίτο πυλώνα Αισθητικής Αγωγής που δίνει τη δυνατότητα με τρία μαθήματα, εικαστικά, μουσική και θέατρο…

ΠΡΟΕΔΡΕΥΩΝ (Χαράλαμπος Αθανασίου): Κύριε Τριανταφυλλίδη, ολοκληρώστε, σας παρακαλώ! Έχετε φτάσει συνολικά τα εννέα λεπτά!

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ: Υπάρχει μια διαδικασία από την οποία προσπαθούμε να βγάλουμε δημιουργικά κάτι συγκεκριμένο.

Κυρία Μακρή, κάνω προτάσεις και όχι αντιπολίτευση. Δημιουργείστε στο γυμνάσιο τον τρίτο πυλώνα Αισθητικής Αγωγής με εικαστικά, μουσική και θέατρο. Στο γυμνάσιο δεν υπάρχει καθόλου το συγκεκριμένο μάθημα. Φέρτε το στην Ε΄ και ΣΤ΄ δημοτικού, φέρτε τα στο γυμνάσιο ως τρίτο πυλώνα και τα παιδιά να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ εικαστικών, μουσικής και θεάτρου, τα δύο από τα τρία μαθήματα. Θα πρέπει να το επαναφέρετε στην Α΄ Λυκείου. Αυτό είναι το ζητούμενο.

Κι αν σας πει ο Σταϊκούρας ότι υπάρχει οικονομικό πρόβλημα, σας έχω εδώ -και θα το καταθέσω στα Πρακτικά- μια οικογένεια στην οποία ο σύζυγος είναι μόνιμος στην εκπαίδευση και η σύζυγος αναπληρώτρια. Έχω το «Ε9», τη φορολογική τους δήλωση. Πρόκειται για την ίδια ακριβώς δαπάνη. Διότι θα μπορούσατε να μου πείτε «Κύριε Τριανταφυλλίδη, πώς θα πάμε τις θέσεις στις χίλιες; Υπάρχει και οικονομικό ζήτημα.». Και το οικονομικό είναι καλυμμένο, για να μη σας πω ότι το κόστος για το δημόσιο είναι μεγαλύτερο για τον αναπληρωτή απ’ ό,τι είναι για τον μόνιμο. Μονιμοποιείστε τους! Δώστε τους πραγματικά τη δυνατότητα να δώσουν την ψυχή τους…

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ: Σας ευχαριστώ!

(Στο σημείο αυτό ο Βουλευτής κ. Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης καταθέτει για τα Πρακτικά τα προαναφερθέντα έγγραφα, τα οποία βρίσκονται στο αρχείο του Τμήματος Γραμματείας της Διεύθυνσης Στενογραφίας και Πρακτικών της Βουλής)

Ορίστε, κυρία Υπουργέ, έχετε τον λόγο.  

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Κατ’ αρχάς, κύριε συνάδελφε, ελπίζω να έχετε τη συναίνεση των ανθρώπων των οποίων καταθέτετε τη φορολογική δήλωση, το «Ε9», γιατί νομίζω ότι αυτό είναι ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ: Είναι καλυμμένα τα ονόματα και τα προσωπικά δεδομένα.

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ (Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων): Σε κάθε περίπτωση και επειδή αναφερθήκατε στα δύο χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, θέλω να σας πω ότι η δική μας συμπεριφορά και η δική μας αντιμετώπιση, σε σχέση με την ερώτησή σας, ήταν πολύ πιο ευαίσθητη και προσεκτική από την υπερδιπλάσια χρονικά δική σας συμπεριφορά στα θέματα αυτά. Και δεν θέλω να επιμείνω. Άλλοι κατήργησαν, άλλοι διέκοψαν και άλλοι δεν εφάρμοζαν αυτά που εσείς ζητάτε τώρα.

Σε κάθε περίπτωση, επειδή είναι ένα ευαίσθητο θέμα, θα μιλήσω επί του ερωτήματος που μου θέσατε. Σύμφωνα, λοιπόν, με το άρθρο 7 του ν. 3848/2010, όπως ισχύει και το άρθρο 15 παράγραφος 3, περίπτωση 4 του ν. 1566/85, προκύπτει ότι οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών γίνονται με βάση τα υφιστάμενα οργανικά κενά, έπονται της διαδικασίας των μεταθέσεων των υπηρετούντων μονίμων εκπαιδευτικών και πραγματοποιούνται στις εναπομείνασες, μετά τις μεταθέσεις, κενές θέσεις.

Στη συνέχεια, με την κατανομή των διορισμών εκδίδεται κοινή υπουργική απόφαση Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών, με την οποία καθορίζεται ο αριθμός των κενών θέσεων των εκπαιδευτικών που πρόκειται να καλυφθούν κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση.

Όσον αφορά στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στους οποίους περιλαμβάνονται και οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών, των καλλιτεχνικών και της θεατρικής αγωγής, θέλω να σας πω εδώ παρενθετικά ότι δεν υιοθετώ καθόλου τον όρο «μπουλούκια» ή την αντιμετώπιση από την πλευρά του Υπουργείου και υποθέτω ότι κι εσείς δεν το εννοούσατε και ότι μάλλον το είπατε εν τη ρύμη του λόγου σας.

Εκδόθηκαν, λοιπόν, οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης, άλφα, υποψηφίων εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης των προκηρύξεων 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019 και με την ολοκλήρωση των ενστάσεων και την έκδοση των τελικών αξιολογικών πινάκων, θα πραγματοποιηθούν οι διορισμοί μονίμων και οι προσλήψεις αναπληρωτών.

Μέχρι την τελική έκδοση των αξιολογικών πινάκων, προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές.

Θα αναφερθώ τώρα και στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης κατά το σχολικό έτος 2020-2021 στη Γενική Εκπαίδευση και Ειδική Αγωγή τόσο της πρωτοβάθμιας, όσο και της δευτεροβάθμιας.

Οι προσλήψεις έγιναν σε πέντε διαφορετικές χρονικές περιόδους, ανάλογα με τα λειτουργικά κενά. Επιπροσθέτως, έγιναν προσλήψεις σε άλλες δύο χρονικές περιόδους με την έκδοση ειδικής πρόσκλησης για συγκεκριμένα σχολεία και σε δύο χρονικές περιόδους προσλήψεις τρίμηνης διάρκειας λόγω COVID 19 για την κάλυψη και νόμιμη δυνατότητα παράτασης της σύμβασης. Μέχρι την 5η Μαρτίου 2021 προσλήφθηκαν στην Πρωτοβάθμια αναπληρωτές Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης της Γενικής Εκπαίδευσης των Δομών Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων στην Ειδική Αγωγή συνολικά εννιακόσιοι πενήντα οκτώ.  

Προσλήφθηκαν, επίσης, για την κάλυψη και νόμιμη διαδικασία τρίμηνης σύμβασης λόγω COVID 19 τριάντα.

Στη δευτεροβάθμια προσλήφθηκαν αναπληρωτές Θεατρικών Σπουδών και Δραματικής Τέχνης της Γενικής Εκπαίδευσης των δομών Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων και την Ειδική Αγωγή, δεκαεννέα.

Για την κάλυψη κενών με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας λόγω COVID 19 συνολικά τέσσερις.

Οι νέες οργανικές θέσεις που ανέφερα στην πρωτολογία μου κρίθηκαν αναγκαίες εν όψει των επικείμενων διορισμών στη Γενική Εκπαίδευση. Όπως γίνεται αντιληπτό, οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής και εν γένει των καλλιτεχνικών μαθημάτων είναι απαραίτητοι και γι’ αυτόν τον λόγο προβήκαμε και σε αυτή τη σύσταση.

Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.

Μοιραστείτε το!